PRZEZ INDIE DO NEPALU I Z POWROTEM

Ten blog powstał, by na zawsze uwiecznić wspomnienia z wyprawy do Indii i Nepalu. Niepostrzeżenie stał się częścią mojego życia. W korowodzie codziennych zdarzeń i spraw do załatwienia znalazłam w końcu miejsce na odnalezienie samej siebie.



11 grudnia 2010

HISTORIA POLSKI

Animowana historia Polski w 8 min? Nigdy tak o tym nie myślałam, że ten nasz piękny, zielony i wolny Kraj był od początku swojego istnienia w stanie ciągłej wojny.-Rozdrapywany przez najeźdźców, grabiony, sukcesywnie niszczony... Wzruszyłam się kiedy z wypiekami na twarzy zobaczyłam w końcu Warszawę (7:45) - nasza śliczna nowoczesna Polska - dzięki Natalia.

1 komentarz:

Nomad pisze...

Właśnie skończyłem trylogie. Faktycznie biedny ten kraj. Ale swoją drogą można by jednak inaczej tą historię przedstawić. Ale taki już nasz urok, że lubimy być żałowani. I lubimy rozpamiętywać wszelkie tragedie narodowe.