PRZEZ INDIE DO NEPALU I Z POWROTEM

Ten blog powstał, by na zawsze uwiecznić wspomnienia z wyprawy do Indii i Nepalu. Niepostrzeżenie stał się częścią mojego życia. W korowodzie codziennych zdarzeń i spraw do załatwienia znalazłam w końcu miejsce na odnalezienie samej siebie.



08 stycznia 2019

2019 - mamy Nowy Rok!

Za oknem trzaskający mróz, od rana sypie śnieg. Jest pięknie. 

To były szalone trzy lata. 
Wszystko się zmieniło od czasu kiedy przestałam na bieżąco prowadzić bloga. Czasem tak jest, że życie pochłania bez reszty, zatracasz się w nadmiarze zajęć na tyle, że przestajesz myśleć. 
W pogoni szczurów ściągasz na głowę kolejne projekty, a stos niezałatwionych spraw piętrzy się
i piętrzy przytłaczając niezauważalnie i ciągnie jak kula u nogi, na samo dno...


W ciągu tych trzech lat Bartek postanowił zostać pilotem, a ja odnalazłam swoje powołanie w marketingu internetowym. Archeologia wciągnęła nas całkowicie stając się zdecydowanie czymś więcej niż hobby. Przeszliśmy na ciemną stronę mocy kończąc 40 lat i tego pamiętnego roku spełniliśmy wszystkie nasze marzenia. Kraj, w którym mieszkamy jedzie po równi pochyłej w dół, a 'dobre' zmiany nabierają rozpędu i jedyne co można zrobić to czekać na to co nastąpi. Słuchając Remembering uśmiecham się do siebie. Zdołam nadgonić wspomnienia utrwalając je na tym blogu, czy w ferworze dokańczania rozpoczętych spraw dam się wciągnąć w wir moich nowych wyimaginowanych potrzeb? 
Czas pokaże...

Brak komentarzy: