PRZEZ INDIE DO NEPALU I Z POWROTEM

Ten blog powstał, by na zawsze uwiecznić wspomnienia z wyprawy do Indii i Nepalu. Niepostrzeżenie stał się częścią mojego życia. W korowodzie codziennych zdarzeń i spraw do załatwienia znalazłam w końcu miejsce na odnalezienie samej siebie.



29 czerwca 2013

CyberDog - koneserzy sztuki - 3D paintings in London

Odsapnąć w Londynie z wizytą u rodziny teraz jest łatwiej, szybciej i taniej niż pojechać do rodzinnego Szczecina. Korzystamy więc z okazji i za każdym razem w ramach zwiedzania jedziemy do Camden Town - niekoniecznie na zakupy, ale zdecydowanie na podglądanie nowości. Naszym ulubionym miejscem jest Cyberdog - miejsce, które pobożni wrocławianie nazwali piekłem na ziemi ;). To marka, która nie uznaje kompromisów i nie podąża za trendami, dostarcza niesamowitych wrażeń kosmicznymi produktami. Bazowy sklep w Camden reklamują hasłem - The future is here... enjoy! 
 w Cyberdogu kupiliśmy koszulki 3D i przypadkiem odkryliśmy, że obrazy też można oglądać w 3D
 Ja znalazłam wspaniałe buty - na które mnie nie stać, ale może kiedyś w dalekiej przyszłości....
Kolorowe obrazy w okularach 3D wyglądają niesamowicie...

Brak komentarzy: